Хараагаа хамгаалах

Мэдээлэл технологийн єндєр хєгжлийн єнєє vед нvдний ойр харааны ачаалал эрс нэмэгдсэнээр хотжилтын эмгэгийн нэг болох хараа муудалт ихэсч хvvхэд залуучуудад элбэг тохиолдох боллоо. Vйл ажиллагааны хямралд нvдээ оруулахгvйн тулд харааны эрvvл ахуйн энгийн дэглэмийг сахихаас л эхэлж урьдчилан сэргийлэх хэрэгтэй. 1. Ойр харааны ажлын vед нvдэндээ дарамт учруулахгvйгээр зєв сууж дадах хэрэгтэй. Vvнд: толгой,нуруу цэх,цээж тэнэгэр,хєл улаараа бvрэн гишгэсэн , уншиж бичиж байгаа нь нvднээс 20-40 см-н зайтай, 2 гараа ширээн дээр тавьж суух нь зєв суулт юм. Ихэнх тохиолдолд сургууль гэртээ буруу сууж хичээллэж ажилласнаас биеийн галбирт єєрчлєлт орж нуруу мурийж бєгтийх явдал ч гардаг. 2.Хэвтэж уншиж,vзэх нь нvдний цусан хангамжийг муутган гэрлийн тусгал буруу байдгаас нvдний булчин цуцаж хараанд муугаар нєлєєлдєг байна. 3.Нvдийг ядраадаг харш нєлєєний нэг бол амралт дэглэмгvй телевизийн нэвтрvvлэг vзэх явдал мєн. 3 хvртлэх насны хvvхдэд ядраах нєлєєтэй учраас телевизор vзvvлэх нь хортой. Бага насны хvvхэд єдєрт 1-1.5 цагийн л нэвтрvvлэг vзэх харааны чадвартай. Ямар ч насны хvн дэлгэц удаан ширтэхэд нvд сульдаж байгаа нь мэдрэгддэгийг хvvхдvvд бага ухаардаг. Орчин vед дэлгэцтэй ажилладаг хэрэглээ харааны ачааллыг эрс нэмэгдvvлж байгаа нь тодорхой. Харааг алсын зайнд шилжvvлэх дасгал хийхээс эхлэн нvдээ амраах боломжуудыг сайн анхаарах шаардлагатай юм
start=-100 , cViewSize=50 , cPageCount=0

Сэтгэгдэлгүй байна

null

Сэтгэгдэл үлдээх



(нийтэд харагдахгүй)

(оруулах албагүй)
(HTML синтакс зөвшөөрөгдөөгүй)


(Зурган дээрх тоог оруулна уу)


 
+ "&dir=open&toggle=" + data:interval.toggleId + "&toggleopen=" + data:toggleopen'>

data:title